mandag 8. september 2014

ebokhyllami stikker nesa fram igjen...

Like før jeg dro over den store pytten på jobb ble jeg kontaktet av Sandnes Bibliotek. De skulle ha Blogg-kveld, og lurte på om jeg ville komme og prate litt om blogging, bøker og lesebrett. Kjekt!

Bloggkvelden går av stabelen førstkommende onsdag kl. 18.30 på Sandnes Bibliotek hvor Geir Tangen med bloggen Bokbloggeir og jeg tropper opp i manesjen. Seansen er åpen for alle, så hvorfor ikke ta turen?

Link til arrangementet ligger HER. Velkommen!


.


13 kommentarer:

  1. Det er 90 % sjanse for at eg kjem :-)

    SvarSlett
  2. Så kult da! Lykke til! referat forventes.;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :-) Alltid kjekt å snakke bøker og lesebrett!

      Slett
  3. Jeg kommer ikke - men krever detaljert referat på lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvah? Ingen ettermiddagssvipp til storbyen? Det var det verste! Lørdag blir det ref! -)

      Slett
  4. Litt langt å dra, men skulle gjerne ha vært der. Håper også på referat. Så på dette biblioteket kan du få låne og lese på lesebrett? Ikke slik som i Drammen at du kun får låne til pc, nettbrett og mobil :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre Inger - der er bibliotekene like... Ebok-lån er kun lovlig til pc,nettbrett og mobil...

      Slett
    2. Det holder jo bare ikke, da kan de bare la være for meg.

      Slett
    3. Enig! Det finnes en vei rundt den grøten også, men den er fullstendig over på den uetiske siden, så det skriver jeg ikke om... Enn sålenge får vi klare oss med de bøkene vi kjøper og kan låne av hverandre = dem som kun har sosial DRM :-)

      Slett
  5. Skal si du er populær for tiden. Artig:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)