søndag 10. mars 2013

Minner om giveaway'en min av signert bok :o)

Nå har du sjansen til å få boka Allahs Tårer signert av forfatteren selv, Rikard Spets! Gå ikke glipp av action thrilleren med handlingen lagt til Afghanistan. Fantastisk spennende og med et ualminnelig realistisk og skremmende plot! Til å være ei debutbok er denne ikke mindre enn rå!

Se ellers omtalen min her.

Gi lyd i kommentarfeltet under her, eller send meg en mail på mykindlejoy@gmail.com dersom du er interessert i å være med i trekningen. Foretas imorgen, mandag 11.mars.







.

7 kommentarer:

  1. Jeg har alt lest boken, som forøvrig er veldig god, så derfor deltar jeg ikke selv, men jeg har delt innlegget ditt på Facebooksiden til bokbloggen min. Flott konkurranse nå før påske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja denne boka er det kjekt å dele med seg! :o) Hyggelig at du sprer det glade budskap! Ha en flott søndag!

      Slett
  2. Denne vil jeg være med på, jeg har fått helt "dilla" på Afghanistan etter å ha lest flere bøker derfra! Boka høres uansett enormt spennede ut :)
    Da sier jeg takk for spennende give away, og krysser fingrene!
    Ønsker deg en glad dag :)
    Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror ikke du blir skuffet her, Pia :-) Da er du også notert!

      Slett
  3. Jeg vil gjerne være med også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal du selvfølgelig få, Silje :o)

      Slett
  4. Lyd! For denne vil jeg svært gjerne lese:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)