fredag 27. januar 2012

Cover til Kindle Fire/Kindle Keyboard

Snakker meg om flaks? Jeg oppdaget tidlig at jeg har et stort behov for et cover til Kindle Fire'n min. Skjermen blir typisk nok veldig kladdete (touch skjerm - hva ventet jeg...), men så er jeg også ganske redd for å få riper i glasset til den nye dingsen min. Hva bruke til jeg evt. har funnet og kjøpt meg ett eller annet å beskytte den med?

Det har seg slik at jeg i løpet av fjoråret kjøpte ikke mindre enn 2 stk Oberon cover til min Kindle Keyboard, for å ha noen å veksle mellom. For moro skyld sjekket jeg om jeg kunne bruke et av disse til min Kindle Fire. Og hva oppdager jeg? Jepp - det går jo strålende! :-) Kindle Fire er tykkere enn min Kindle Keyboard, men skinnstroppene som Oberon coveret kommer med er såpass kraftige og store nok at de holder Fire'n flott på plass. Littegranne "tight fit", men det går veldig så bra! Fire'n detter ihvertfall ikke utav coveret!

Så nå har min Kindle Fire det røde coveret... ikke akkurat en bombe, rødt = fire... Og min Kindle Keyboard bor i sitt flotte lilla paisley cover. Så får jeg se, om jeg egentlig trenger et nytt cover til Kindle Fire... Det hadde jo vært litt mer praktisk med et cover av denne sorten som jeg bare kan droppe tablet'en nedi, for det er unektelig litt enklere å leke med Fire'n uten noe cover rundt...




Dette coveret kan selvfølgelig også benyttes til Kindle Keyboard, siden de er like i size bortsett fra tykkelsen. Håndreima kan enkelt tas av, noe som jeg nok kommer til å gjøre dersom jeg kjøper denne.

Den blomstrete herligheten blir på Amazon'sk kalt: "Blue Swirl Flower Design Neoprene Padded Bubble Sleeve Case Cover with Accessory Pocket Removable Carrying Handle"   *Puuuuuust...* og kan kjøpes HER.

Og det var fredagens markedsføring! ;-)




Morsom vinkel på blomsten min i stua ...



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)